måndag 22 juni 2009

Lekstugejakten fortsätter

Den här lekstugan (översta bilden) fann jag för ett par år sedan då vi sökte lekstuga till dottern. Tyvärr var försäljaren lite skum så det slutade med ingen affär och ingen lekstuga. Sedan dess har jag letat och jag erkänner att jag varit lite för petnoga på detaler och funktion, men samtidigt så vill jag inte köpa en stuga bara för att... eller tills vidare.

Ni ser: Lekstuga och förråd i ett... Kan inte bli bättre!

Så fann jag den här idag (nedan). Helt i min smak och priset var inom våra ramar. Tyvärr fanns ingen stuga klar och det var två beställda stugor innan oss. Typiskt! Men ikväll ska vi få besked om ev leveransdatum om vi beslutar oss för att beställa. Hoppas det datumet inte är allt för långt borta. Funktionen som förråd är inte helt lik den ovan men det går ju att fixa.
Så fin! Självklart med en annan dörr med ett litet fönster :-) Likt den på bilden ovan.




Inga kommentarer: