fredag 5 december 2008

GRAVID

Vid årsskiftet 2007-2008 beslutade vi oss för att försöka få till ett syskon till våra barn A (-02)och N (-03). Men med ett stundande bröllop framför oss så bestämde vi oss för att vänta tills efter den stora dagen - den 7 juni 2008. De två närmaste månaderna fastnade inget ägg. Därefter följde ett par månader av sjukskrivning och order om att inte bli gravid (går inte in på det här) Men så i Oktober fastnade ett ägg. Ett klart och tydligt PLUS visades i teststickans display och vi blev jätteglada.
Då jag haft en oregelbunden cykel den senaste tiden så har vi nu blivit erbjudna ett VUL om två veckor då jag förväntas vara i vecka 6 eller 7. Vilket vi tycker känns jättekul!
Illamåendet led jag av veckan innan vi testade och finns där emellanåt än idag. Men inget jag lider av. Brösten ömmar och spänner och en typ av "mensvärk" har jag hela tiden. Tröttheten har inte slagit in ännu - Tack och lov med två barn och en man att ta hand om :-)

Inga kommentarer: