tisdag 9 december 2008

Illa

Glömde..... usch vad jag mår illa! Levaxinet gör att jag mår bra - och det gör jag. Mår jättebra. Men illamåendet är hemskt. Emellanåt.
Jag äter också Folsyra varje dag. Rekomendationer från MVC. Och frukt - minst en frukt men oftast två om dagen får jag i mig. Mjölk har ju alltid varit ett stort behov i mitt liv och det forsätter tack och lov.
Tröttheten har smygit sig på. Även om jag försöker förneka det. Att natta barnen är väldigt förutsägbart sedan ett par dagar tillbaka. Jag får kämpa mig igenom för att inte somna. Eller så somnar jag ändå.....
Sover dåligt gör jag också. Men vissa nätter kanske det beror på att jag somnat kring halv nio på kvällen. Klart man inte sover så länge då! Vid 03-04-tiden vaknar jag och kan inte somna om...... Från klockan 06 så ligger jag och väntar på att stänga av väckaren ett par minuter innan den ska larma. Nåt jag fått för mig *skrattar*

Nu längtar jag tills på måndag då vi ska få göra VULét. Det känns lite spännande att få se det pickande hjärtat och att få reda på i vilken vecka jag är. Jag tror jag är i vecka 7 då men kanske i vecka 8...... *huvudbry*

Ikväll är det möte hemma hos oss med klassföräldragruppen. Vi ska planera inför A´s julfest på söndag.

Inga kommentarer: