måndag 8 december 2008

Resa

Ojj oj oj vad det spänner och värker. Jag har måsta knäppa upp översta knappen nu för att kunna andas..... Men jag klagar inte! :-)
Jag har precis fått reda på att jag ska iväg på en resa någon gång mellan mars och maj 2009.... *hm* ... Edera till Peking eller till Spanien och då Barcelona eller Almunecar. Tre mycket intressanta resor! Peking är för mig ett förstahandsval men i det tillstånd jag då kommer befinna mig i så vet jag inte om det är ett bra val. Lång flygresa! Dessutom en mycket annorlunda matkultur... många ovana lukter... Men vilken resa ändå! Barcelona har jag heller aldrig varit till men flygresan dit är hälften så lång som till Peking. Men ovanlig mat och konstiga lukter kommer jag inte ifrån där heller. I Almunecar har jag varit förrut. En mycket mysig plats i världen.
Kan man flyga när man är i 6:e månaden?

Inga kommentarer: