onsdag 17 december 2008

New York?

Kanske kommer ett alternativ av resa till NewYork. Dit har jag lääänge velat resa. Jag vill vara "Carrie" i Sex and the City!! :-) Jag har anmält mitt intresse men med reservation om när den blir av. Vi får vänta och se....Vi har även bestämt oss för att inte berätta för barnen förränn senare. Så sent som möjligt. Men det kommer bli fler som vet innan de får veta. Lite släkt och vänner. Det är svårt att undanhålla för de man umgås med :-)

Dessutom ..... så lär vetskapen av en inneboende i min mage medföra en massa frågor från våra två små liv. Antar jag iallafall. Det måste vi hinna förbereda oss på! :-)

1 kommentar:

Sara sa...

Åhhhhhh jag har funderat och trott att detta var hemligheten! tack för att du delar med dig! Vad glad jag blir för er skull!
Åh grattis grattis gumman!

Mycket resande verkar du planera oxå - m jobbet?

*ler* Du har verkligen gjort min dag bra med denna information! :-)

GRATTIS igen!!!! kram kram