torsdag 11 december 2008

Snusa bebis

Snusade på nya lille 2veckors brorssonen igår. GUDOMLIG lukt. Snusandet får mig bara att längtas mera.
Men det känns inte alls verkligt. Jag lever som gravid med illamående och allt vad det innebär men det känns verkligen inte på riktigt. Kanske känns det annorlunda efter måndagens VUL.

Jag funderar lite på när det är ok att berätta för barnen. En rolig grej vore ju att berätta på julafton. Hellst med tanke på att det var vad N önskade sig i julklapp i fjol - en bebis alltså :-) Men frågan är ifall det är för tidigt? Så sent som möjligt kan jag tycka så slipper väntan bli så lång.... Men samtidigt så vill vi att dom ska få höra det från oss och inte från någon annan. Vi får nog se vad VULét säger mig vara i för vecka och utgå från det.

Inga kommentarer: