torsdag 5 februari 2009

Helgen vecka 6

Vår helg är speckad från fredagkväll till söndagkväll.
Helgen är fylld med barnkalas, slalomtävlingar, ett ev besök på IKEA samt middag på tu man hand för mig och maken på fredagkväll samt middag i trevlig sällskap med Melodifestivalen som avslutning på lördag.
Nästa helg är inte mindre speckad! Då är det kalas i dagarna tre med ett trevligt avbrott för dop.

Men sen..... sedan får vi ett par helger som lyser vit i almanackan. Skönt!

Hoppas ni får en trevlig helg allesamman!

2 kommentarer:

Sara sa...

Hej! Min hippa var så bra som jag beskrev den, heeelt fantastisk dag.

Mina besöksiffror har jag fixat genom att bli medlem på:
http://susnet.se/tjanster/

Klicka dig fram, rätt så lätt att hitta...

Verkar som att ni har en hektisk helg. Vi med, men på ett annat plan... Nästa vecka är det bröllopstime, vilket innebär att vi måste fixa allt det sista i helgen... Roligt!

Kram kram

Anonym sa...

Hoppas att helgen har varit bra.