onsdag 4 februari 2009

Utmaning

Vilken mat äter du ofta?
Det blir mycket pasta i alla dess former hos oss. För enkelhetens skull så blir det mat som passar barnen. Det är ytterst ytterst ytterst sällan som vi har olika rätter för vuxna och barn.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag hjälper gärna till.

Var sitter du helst när du bloggar?
Fraför en dator :-) Jag vet inte riktigt..... när det finns tid så blir det där jag befinner mig.

Köper du ofta Triss?
Inträffar ett par gånger på ett år. Önskar så att jag kunde få vinna en stor summa pengar - men inte kan man vinna om man aldrig spelar!

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Oj! Thailand var en oförglömlig resa. Men USAresan var nog i en klass för sig iallafall.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Det här året har börjat med kolosalt lite tv-tittande. Men jag är en riktigt serie-oman i vanliga fall. Måste nog svara 3an, 4an, 5an :-D

Reglerna för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!Nu lämnar jag denna utmaningen vidare till......

Då jag vet hur dålig jag själv är på att anta utmaningarna så ber jag den som känner sig manad att anta utmningen att göra det. Glöm inte meddela mig så jag kan gå in och läsa era svar :-)

Inga kommentarer: