fredag 13 februari 2009


Idag fyller vår kille 7år.
Grattis älskling från oss!
För sju år sedan befann vi oss vid denna tidpunkt på BB med en liten färsking brevid oss. Förlossningen gick enligt "schema" och jag använde bara lustgas som smärtlindring. Första gången är ju alltid första gången :-) Helt ovetande hade jag ingen aning om vad jag hade framför mig när värkarna startade. Men det gick bra utan komplikationer. (Önskar jag var lika ovetandes inför denna förlossning... :-/ )
I morse blev det fika på säng med våra härliga morgonröster.
Paketen var nog fler än han förväntade isg. Allra bäst var snowbordbrädan med tillhörande kängor. Ikväll väntar kalas med en hel drös med grabbar. Det blir pizzakäkande och filmvisning; Lilla Jönssonligan på kollo.
Tiden går alldeles för fort!

Inga kommentarer: