onsdag 4 mars 2009

Bröllopsinbjudan

Idag på lunchen väntade en inbjudan till bröllop i vår postlåda. Eller... egentligen var det en inbjudan till festen, drygt en vecka efter vigseln, då paret valt att gifta sig utomlands. Häftigt! Tänk så härligt att få stå där i solnedgången med sanden mellan tårna och havets brus i bakgrunden..... *drömmer*..... :-)
Jag är nöjd med vårt bröllop och de speciella förberedelserna innan men jag skulle lätt kunna välja det här alternativet med. Jag skulle även kunna välja ett höst, vinter eller vårbröllop ... eller något helt knasigt .... bland korallreven i australien (fast då lär man måsta ha dykcert förståss.. hehe) Det jag menar är att jag fick min högsta dröm uppfylld när vi gick längst kyrkgången in. Ett traditionellt bröllop som jag ville innerst inne. Men nu är ju det avklarat. Men vem säger att man inte kan fira sin bröllopsdag med en heldundrande fest var 10:e år? Och då kan vi ju ha lite annorlunda teman ..... jaja, länge dit! :-)
Först ut är mitt 30-årsfirande. Jag har några planer för det med! KUL!

Bröloppsfesten kräver en ny outfit där en relativt stor mage får plats. Något sådant har jag inte kan jag lova. Det är nog bäst jag sätter ögonen inställd på att finna det rätta plagget. När jag tänker efter så kanske jag ska ta och be en sömmerska sy upp något helt supersnyggt .... isåfall är det bara att införskaffa tyg.

Jaja.... Lyckliga är de två som har den där dagen framför sig iallfall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag drömmer om bröllop :-)