fredag 13 mars 2009

Fjällstopparna - here we come!

Nu är det nära tills vi drar till fjälls! På söndag rullar bilarna. Behöver jag säga att vi längtas?
Slalom står överst på allas önskelista ... vi får väl se hur jag gör. Vore det bara det att kroppen klarar påfrestningarna så skulle jag inte tveka men jag är mest orolig för att bli påkörd (hur ofta händer det??!) eller ramla (och hur ofta händer det??!). Men familjebackarna är ju inte särskillt avancerade så jag kommer definitivt att pröva iaf. I övrigt så hoppas jag på sol! Jag har inget emot att gräva ner mig i en solgrop och lapa sol ett par timmar.
D-vitmin är ju behövligt i mitt tillstånd.
SOL SOL SOL!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad avundsjuka vi blir! Ha de super å njut för oss med:) /Hanna & Emil

Sara sa...

Härligt! Ha en underbar vecka!!! När ni kommer hem så drar vi till Sälen...
Kram kram

Anonym sa...

Hejsan!!

Har inte kikat in på ett tag men hoppas allt e bara bra med dig och din mage!
Här e allt fantastiskt bra men lite stressigt idag då allt ska packas inför Lalandia i helgen.
Hoppas ni får det trevligt med skidåkning och allt.

Kramisar Sarah