fredag 9 januari 2009

3 önskningar just nu

Här kommer tre önskningar som jag VÄLDIGT gärna skulle vilja ha.
1. Eftersom jag inte införskaffat någon kalender för 2009 ännu så passar denna mig som handen i handsken! Den måste jag ha!2. Och vad kan vara bättre än den här när man går som jag i väntans tider? Jag har sett liknande men då jag älskar Anne Geddas böcker så blir det helt klart denna som får min röst.
3. Sist men inte minst! En sån här bok gav jag och några vänner till min svägerska då vi anordnade en babyshower för henne. Så underbara bilder! En bra doppresent som jag kommer ljuda högt om :-) Jag vill hellst ha 3 st. En till vardera av våra barn. De böcker införskaffat tidigare har inte alls varit bra, tycker jag. Men denna .... helt underbar!

Synd att TOMTEN redan kört ut alla julklappar..... Tur man har en egen inkomst och kan handla det man vill. Eller... jaja... nästan allt man vill iaf :-)

Dessa tre går att beställa med ett knapptryck direkt hem i brevlådan på www.mamastore.se

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag veet, men på T-banan är det ju verkligen proppat den tiden så just den känns inte så farlig iaf! Sen var det väl kanske inte det smartaste draget att promenixa från Liljeholmen den tiden! Hehe.. Nej! Inte jag heller! Båda var i halvt chocktillstånd över hur gott det blev ;D