onsdag 28 januari 2009

Pysselsugen

Mina pysselfingrar värker. Dom behöver få vara kreativa nu.....
Tur vi har ett stundande dop framöver. Två projekt har jag relativt klara i mitt huvud. Måste bara införskaffa material.
Önskar jag var bättre på att lägga ut bilder... *hm*... men efter Alla hjärtans dag kanske ni får se min kreativitet. Påminn mig annars :-)
(Ni som undrar över bild på mössan så måste jag meddela att den är inte klar. Garnet tog slut och garnaffären har stängt pga flytt. Så ni får tålmodigt vänta!)
Idag anländer dessa två mössor hem till vårt hus. Snygga eller hur! Jag tycker mönstret är urläckert och väldigt unikt. (hoppas barnen tycker detsamma). Tack mams & paps för att jag slapp vänta på leveransen. :-)



Inhandlade hos jnydesign ur kollektionen All in.
Länk till shopen: http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=5085

4 kommentarer:

Sara sa...

Vilka läckra mössor!!! :-)

Ja du vi kämpar på med förberedelserna inför the big day. Idag har Daniel varit å träffat cateringfirman igen och har även hämtat provbitar av tårtan... *mmmm* Det mesta har nog fallit på plats, finns vissa småsaker som jag måste göra sista veckan (typ handling etc) Sen bävar jag för att vi ska ha glömt något viktigt...

Just idag är jag hemma och VAB:ar. Joel kräktes över hela sig när jag just satt på honom overallen och vi var på väg till dagis... *suck*

Hur mår du nu då?! Vecka 13 - redan. Time flies!!!

Kram kram kram

Anonym sa...

Ursnygga mössor!!
Roligt att du e så pysslig av dig. Vill ju gärna se bilder på det du gör!!

Ha en bra kväll!!

Kram Sarah

Anonym sa...

Har en utmaning till dig!!

Anonym sa...

vilka snygga :)