fredag 16 januari 2009

Helgsmat

Vi ska äta tacos ikväll. På barnens begäran. Fredagsmys för dom innefattar lixom tacos :-)
Men jag såg nyss en bild på en nästan oemotståndlig plankstek *HUNGRIG!*
Det får bli lördagkvällens middag. Tanken var kyckling i morgon men idag känner jag verkligen för en planka... med bea och champinjoner och mos...! Jag kan redan känna smaken och hur det bara smälter i munnen.......................................

Märks det att jag är jättehungrig? :-)
Idag är jag inte alls lika trött som igår MEN jättehungrig!

Fatta va gott det vore att få smälla i sig en sån här just nu!

3 kommentarer:

Helena sa...

Tack för din kommentar i min blogg! Låna boken BabyCool på biblioteket. Där får man jättebra tips på hur man kan börja sy lite enkla kläder, använda gamla kläder man har hemma m m. Jag tror inte att det blir billigare att sy själv, såvida du inte använder tyger/gamla kläder som du redan har hemma. Trikåtyger och velourtyg är annars inte så jättebilligt. Men till en riktigt liten går det ju så klart åt mindre tyg så då kanske det lönar sig! Jag syr bara för att jag tycker det är roligt! Men till sambon kan man ju alltid säga att det lönar sig ;)

Anonym sa...

Kikar in och ser hur du har det och jag kan då se att du e HUNGRIG ha ha!! Plankan ser ju inte helt fel ut och jag hoppas verkligen du åt en på lördagen.
Ha en underbar vecka!!

Kram Sarah

Sara sa...

*Hihi* Vad roligt att läsa om din hunger... Skönt att du är mindre trött. Hoppas helgen blev så fylld med mat som du hoppades på!!!

I morgon ska jag till frissan för provuppsättning av håret... SPÄNNANDE!!!

Kram på dig