torsdag 22 januari 2009

Lunch och fynd

Jag lunchade med en kompis idag. Åt goda biffar med champinjonstuvning och potatis Jättegott! Illamåendet är på väg över. Nu är det mer konstiga lukter som hämmar mig. Tröttheten är nog också bättre. Två kvällar irad nu har jag varit vaken till 22.30 och det är rätt länge sedan nu.

Jag har även gjort två fynd idag. Jag har inte varit ute i reasvängen men idag när jag gick förbi Wedins slank jag in och gick därifrån med två par skor rikare :-) En typ av promenadsko med en 3cm klack och en finare ballerinasko med 3-4cm klack. Båda i brunt läder. Vad jag betalade för dom? Jo endast 74,50kr per styck! Vilket fynd! *thohooo*
(kanske kan jag få till en bild lite senare.... obs kanske)

För er som undrar så går stickningen mycket bra. Halva mössan har jag avklarat och mitt mål är att den ska vara klar innan helgen är pasé.

1 kommentar:

Sara sa...

Härligt att fynda, vilke toppenpriser...

*Haha* Vilka tankar frun har ang bastun... Men visst förutom att prata finns d ju annat man kan göra oxå... Får testa det vid nåt tillfälle... ;-)

Skönt att höra att du mår bättre o inte e lika trött!! Lite lustigt nu, mina två hemlisar är två gravida kompisar som har bf i augusti..´

Kul m stickningen, skulle önska att jag kunde göra det. Har glömt bort hur man gör. Kanske skulle testa nån gång, när tiden kommit tillbaka..,. ;-)

Kram på dig vännen. //Sara